Cieszymy się, że chcesz do nas dołączyć
sprawdź nasze oferty pracy

Poznaj etapy rekrutacji

Szanujemy Twój czas, dlatego po każdym wywiadzie telefonicznym lub spotkaniu rekrutacyjnym, w ciągu 2 tygodni, otrzymasz od nas informację zwrotną o wyniku rekrutacji.

Krok 1: Prześlij do nas CV

Zobacz kogo obecnie poszukujemy – jeśli nasza oferta Cię zainteresuje, prześlij do nas CV

Wywiad telefoniczny (opcjonalny)

W przypadku wybranych stanowisk, spotkanie kwalifikacyjne może być poprzedzone wywiadem telefonicznym z HR

KROK 2: Przyjdź na spotkanie

Rozmowa z potencjalnym przełożonym i/lub pracownikiem działu HR.

Dodatkowe elementy rekrutacji (opcjonalne)

W przypadku wybranych stanowisk, mogą pojawić się dodatkowe elementy rekrutacji, takie jak: testy (wiedzy, umiejętności), case study, próbki pracy, prezentacje

KROK 3: Witaj w zespole :)

Dołącz do nas!

Zostaw CV