Aktualności

Wyniki finansowe Asseco Business Solutions za I półrocze 2018 r.

W pierwszym półroczu 2018 r. Asseco Business Solutions osiągnęło przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 125,3 mln zł, czyli o 40 % więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Ponadto, Spółka zamknęła półrocze zyskiem netto wynoszącym ponad 29,2 mln zł, odnotowując 27 % przyrost. Pozostałe wskaźniki, takie jak EBITDA czy zysk operacyjny EBIT cechowały również wzrosty (odpowiednio 35 % i 28 %).

 

System Faktor gotowy na split payment

Już 1 lipca 2018 wchodzi w życie ustawa o podzielonej płatności VAT, tzw. split payment. Firmy faktoringowe zostaną objęte solidarną odpowiedzialnością za niezapłacony podatek VAT z faktur opłaconych z wykorzystaniem mechanizmu podzielonej płatności wobec podmiotów, które tylko pośredniczą w przekazywaniu płatności za faktury VAT.

 

Rozporządzenie RODO - praktyczne warsztaty Asseco Businss Solutions

W dniu 1 marca 2018 r. odbyły się kolejne praktyczne warsztatay biznesowe Asseco Business Solutions przeznaczone dla przedstawicieli wiodących na polskim rynku firm oferujących dobra szybko-rotujące. Spotkanie miało miejsce w Hotelu InterContinental w Warszawie. Tematem przewodnim warsztatów było rozporządzenie RODO oraz jego wpływ na przetwarzanie danych osobowych w biznesie.

 
Zobacz wszystkie

Organizacja Promotion Optimization Institute (POI) pozytywnie oceniła nas w swoim najnowszym raporcie „Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2017". Nasza firma oraz system Mobile Touch otrzymały bardzo wysokie noty w większości kategorii. Zostaliśmy także wyróżnieni prestiżową nagrodą „POI Best-in-Class" za nasze innowacyjne rozwiązania SFA. Raport stanowi wiarygodne źródło wiedzy dla producentów z branży FMCG na temat dostępnej na światowym rynku technologii mobilnej klasy SFA.

Raport POI „Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2017" ocenia 20 światowej klasy dostawców systemów Sales Force Automation dla branży FMCG, biorąc pod uwagę zarówno działalność firmy (m.in. jej strategię, wizję, zdolność do zrozumienia rynku, możliwości wdrożeniowe, itp.), jak i oferowane przez nią rozwiązania mobilne (np. pod względem elastyczności, kompleksowości, funkcjonalności umożliwiających wzrost sprzedaży, możliwości konfiguracyjnych, wizji rozwoju, itp.).

 

Według raportu POI, niezależnie od tego jaki model sprzedaży czy sposób dotarcia do rynku wybierają firmy z branży FMCG oraz ich partnerzy dystrybucyjni, muszą być oni zdolni do właściwego zachowania i  skutecznego realizowania działań sprzedażowych w punkcie sprzedaży detalicznej. Jeśli ich produkty nie będą dostępne w sklepie, a także odpowiednio w nim zaprezentowane i promowane, konsumenci z pewnością dokonają zakupu towarów konkurencyjnych.

Najważniejsze fakty na temat Asseco Business Solutions i Mobile Touch w raporcie POI Vendor Panorama 2017:

1. Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań SFA - Organizacja Promotion Optimization Institute widzi naszą firmę jako globalnego dostawcę rozwiązań umożliwiających wzrost sprzedaży w branży FMCG. Według raportu jesteśmy na doskonałej drodze rozwoju, cechuje nas innowacyjność oraz zdolność do ekspansji na poziomie globalnym.

2. Nagrody "POI Best-in-Class solutions" - nasze rozwiązania SFA: Retail Activity Optimisation (RAO), Coaching i  Gamifikacja, zostały wyróżnione prestiżowym tytułem „POI Best-in-Class", czyli zostały sklasyfikowane jako najlepsze w swojej kategorii.

3. Ponad przeciętne UX oraz funkcjonalność - raport POI wysoko ocenia także nasz system Mobile Touch pod względem jego użytkowania oraz funkcjonalności. Niektóre z wymienionych zalet aplikacji to ponad przeciętne UX, wyjątkowe możliwości analityczne oraz bardzo duże możliwości konfiguracji.

4. Wsparcie branży FMCG w rozwoju sprzedaży - POI rekomenduje nasze rozwiązania SFA wszystkim producentom FMCG, którzy poszukują przyjaznych w użytkowaniu narzędzi umożliwiających zwiększenie sprzedaży.

 

Kilka słów o autorze oraz POI

Autorem raportu POI "Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2017" jest Dale Hagemeyer, który pełni funkcję Partnera w  orgaznizacji Promotion Optimization Institute (POI).

The Promotion Optimization Institute (POI) zrzesza producentów, detalistów, dostawców rozwiązań, analityków oraz wielu innych liderów opinii na temat rynku FMCG z całego świata.

Czytaj raport POI!


 

Zobacz wszystkie