Aktualności

Multipicking, czyli w jaki sposób usprawnić kompletację dużej ilości małych zamówień w magazynie

Sezon przedświąteczny wiąże się w wielu firmach handlowych ze wzmożoną sprzedażą, a co za tym idzie również zwiększoną ilością wysyłek realizowanych przez magazyn. Wiele firm handlowych, realizując wydania pojedynczych zamówień od odbiorców detalicznych, poszukuje sposobu na ograniczenie ilości pracy i długości drogi pokonywanej przez magazyniera w ramach procesu kompletacji. Rozwiązaniem tego problemu jest multipicking, który umożliwia grupowanie zbiórek dla kilku odbiorców jednocześnie. Dzięki temu magazynier może za jednym razem zebrać wszystkie wymienione w zamówieniu zbiorczym pozycje, pakując je dla każdego z odbiorców osobno do wyraźnie oznaczonego kartonu. Wspiera go w tym system WMS, pilnując by wszystkie towary trafiły do właściwego odbiorcy, zaś proces ich zbierania był jak najkrótszy. Multipicking przyczynia się też do tego, że wszystkie skompletowane kartony z zamówionym asortymentem trafiają znacznie szybciej na bramę wydań.

 

Konferencja Softlab ERP by Asseco: nowe możliwości w zarządzaniu!

W dniu 27 września 2017 r. odbyła się konferencja pt. \"Jak usprawnić strategiczne procesy związane z zarządzaniem magazynem wysokiego składowania oraz produkcją, wykorzystując w tym celu najnowsze funkcje i narzędzia systemu Softlab ERP by Asseco\". Spotkanie odbyło się w Warszawie w hotelu Marriott, gromadząc blisko stu przedsiębiorców z całej Polski.

 

Łączenie Asseco Business Solutions S.A. z Macrologic S.A. - II zawiadomienie

Zarząd Asseco Business Solutions S.A. po raz drugi zawiadamia akcjonariuszy o zamiarze połączenia ze spółką Macrologic Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, na warunkach określonych w Planie Połączenia ogłoszonym w dniu 12 września 2017 roku.

 
Zobacz wszystkie

Organizacja Promotion Optimization Institute (POI) pozytywnie oceniła nas w swoim najnowszym raporcie „Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2017". Nasza firma oraz system Mobile Touch otrzymały bardzo wysokie noty w większości kategorii. Zostaliśmy także wyróżnieni prestiżową nagrodą „POI Best-in-Class" za nasze innowacyjne rozwiązania SFA. Raport stanowi wiarygodne źródło wiedzy dla producentów z branży FMCG na temat dostępnej na światowym rynku technologii mobilnej klasy SFA.

Raport POI „Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2017" ocenia 20 światowej klasy dostawców systemów Sales Force Automation dla branży FMCG, biorąc pod uwagę zarówno działalność firmy (m.in. jej strategię, wizję, zdolność do zrozumienia rynku, możliwości wdrożeniowe, itp.), jak i oferowane przez nią rozwiązania mobilne (np. pod względem elastyczności, kompleksowości, funkcjonalności umożliwiających wzrost sprzedaży, możliwości konfiguracyjnych, wizji rozwoju, itp.).

 

Według raportu POI, niezależnie od tego jaki model sprzedaży czy sposób dotarcia do rynku wybierają firmy z branży FMCG oraz ich partnerzy dystrybucyjni, muszą być oni zdolni do właściwego zachowania i  skutecznego realizowania działań sprzedażowych w punkcie sprzedaży detalicznej. Jeśli ich produkty nie będą dostępne w sklepie, a także odpowiednio w nim zaprezentowane i promowane, konsumenci z pewnością dokonają zakupu towarów konkurencyjnych.

Najważniejsze fakty na temat Asseco Business Solutions i Mobile Touch w raporcie POI Vendor Panorama 2017:

1. Globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań SFA - Organizacja Promotion Optimization Institute widzi naszą firmę jako globalnego dostawcę rozwiązań umożliwiających wzrost sprzedaży w branży FMCG. Według raportu jesteśmy na doskonałej drodze rozwoju, cechuje nas innowacyjność oraz zdolność do ekspansji na poziomie globalnym.

2. Nagrody "POI Best-in-Class solutions" - nasze rozwiązania SFA: Retail Activity Optimisation (RAO), Coaching i  Gamifikacja, zostały wyróżnione prestiżowym tytułem „POI Best-in-Class", czyli zostały sklasyfikowane jako najlepsze w swojej kategorii.

3. Ponad przeciętne UX oraz funkcjonalność - raport POI wysoko ocenia także nasz system Mobile Touch pod względem jego użytkowania oraz funkcjonalności. Niektóre z wymienionych zalet aplikacji to ponad przeciętne UX, wyjątkowe możliwości analityczne oraz bardzo duże możliwości konfiguracji.

4. Wsparcie branży FMCG w rozwoju sprzedaży - POI rekomenduje nasze rozwiązania SFA wszystkim producentom FMCG, którzy poszukują przyjaznych w użytkowaniu narzędzi umożliwiających zwiększenie sprzedaży.

 

Kilka słów o autorze oraz POI

Autorem raportu POI "Vendor Panorama for Retail Execution and Monitoring in Consumer Goods 2017" jest Dale Hagemeyer, który pełni funkcję Partnera w  orgaznizacji Promotion Optimization Institute (POI).

The Promotion Optimization Institute (POI) zrzesza producentów, detalistów, dostawców rozwiązań, analityków oraz wielu innych liderów opinii na temat rynku FMCG z całego świata.

Czytaj raport POI!


 

Zobacz wszystkie