Głównym zadaniem systemu jest automatyzacja i zwiększenie efektywności działań sprzedażowych realizowanych przez pracowników terenowych.

Mobile Preselling SFA daje możliwość szczegółowego definiowania zadań przypisanych do poszczególnych przedstawicieli handlowych, jak i wielowymiarowego analizowania poziomu ich realizacji.


  • 1/5

    Szybki dostęp do aktualnych danych handlowych

    Uzyskanie przez przedstawicieli handlowych dostępu w terenie do aktualnych danych handlowych, takich jak: oferta produktowa, akcje promocyjne, ceny, informacje na temat działań marketingowych, dane historyczne dotyczące współpracy z danym klientem (sprzedaż, materiały POS, wymiany - przeceny)

  • 2/5

    Możliwość elektronicznego ewidencjonowania

    Umożliwienie elektronicznego ewidencjonowania, przesyłania, oraz analizy informacji rynkowych i zarządczych (wcześniej dystrybuowanych w formie papierowej) - skrócenie czasu dystrybucji zebranych zamówień do określonych dystrybutorów

  • 3/5

    Skrócenie procesu raportowania

    Skrócenie czasu, jaki poszczególni pracownicy muszą poświęcić na przygotowanie wymaganych raportów - generowanie raportów bezpośrednio przez system dla poszczególnych poziomów użytkowników

  • 4/5

    Możliwość zbierania informacji o rynku

    Zastosowanie modułu ankietowego jako narzędzia umożliwiającego ewidencję (oraz analizę) informacji około sprzedażowych;

  • 5/5

    Bieżący nadzór nad realizacją zadań

    Bieżący nadzór przełożonych nad efektywnością realizacji zadań przypisanych do poszczególnych pracowników terenowych

Użytkownikom w terenie Mobile Preselling SFA daje stały dostęp do aktualnych i historycznych danych na temat konkretnych klientów (sprzedaż, ekspozycja, obecność produktów, aktywność konkurencji) oraz do informacji na temat poziomu realizacji indywidualnych planów sprzedaży. 

Przedstawiciele zyskują także możliwość generowania i wysyłania zamówień w formie elektronicznej oraz korzystania z narzędzi analitycznych.

Kompleksowe rozwiązanie

Mobile Preselling SFA istnieje w formie gotowej, dojrzałej aplikacji, która jest parametryzowana i dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta.

Jest systemem otwartym, umożliwiającym kompleksową integrację z istniejącymi już w przedsiębiorstwie systemami informatycznymi (np. z systemem sprzedażowym, czy finansowo - księgowym). Poszczególne moduły systemu mogą współpracować z różnymi źródłami danych (pliki tekstowe, arkusze kalkulacyjne, relacyjne bazy danych itp.).

Procesy biznesowe dostępne w standardowej wersji aplikacji można swobodnie rozszerzać dzięki konfiguracji ad hoc lub komercyjnej rozbudowie systemu.

 

 

 

 

Wersje branżowe

Rozwiązanie oferowane jest w kilku wersjach funkcjonalnych (branżowych).

Obecnie z systemu korzystają obecnie zarówno:

  • sieci przedstawicielskie producentów FMCG,
  • sieci przedstawicielskie dystrybutorów,
  • merchandiserzy,
  • przedstawiciele firm farmaceutycznych
  • przedstawiciele firm telekomunikacyjnych.

Zakres funkcjonalny

zakres funkcjonalny mobile preselling

Wybierz interesujący
Cię moduł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ankiety crm lite zamowienie wiadomosc dnia zarzadzanie srodkami cele wizyty baza wiedzy wizyta mierniki klienta akcje promocyjne raporty klienci oferta trasówka bonusy i gratisy grupy dyskusyjne zarzadzanie zobowiazaniami kontrola kosztow magazyn materiałów kontroling

Platformy sprzętowe

System Mobile Preselling SFA działa na urządzeniach mobilnych typu notebook, PDA oraz tablet wyposażonych w system operacyjny Windows Windows 8/Windows 8 PRO.

Takie rozwiązanie pozwala na pracę różnych typów użytkowników, na różnych preferowanych dla nich urządzeniach, na wspólnej bazie danych np. kierowcy czy serwisanci mogą pracować na wytrzymałych i odpornych PDA, natomiast przedstawiciele handlowi czy managerowie na bardziej biznesowych i wydajnych tabletach.

Firmy, korzystające już z systemu Mobile Preselling w wersji na urządzenia PDA, dzięki pełnej integralności oprogramowania z nową platformą (na tablety), mogą bez ryzyka, na zasadach zwykłej aktualizacji,  zmienić rodzaj sprzętu mobilnego, zachowując wszystkie dotychczas wykorzystywane funkcjonalności oraz mechanizmy integracyjne.


Okiem menedżera

 

Jarosław Pawlos zdjęcie do cytatu

System Mobile Preselling pozwala użytkownikom na definiowanie celów, zarówno finansowych jak i jakościowych dla pracowników. Umożliwia też zbieranie informacji z zewnętrznych źródeł danych, „analizę” tych informacji, wsparcie przedstawicieli automatycznymi podpowiedziami czy wskazaniem aktywności odpowiednich do zaistniałej sytuacji, a także raportowanie skuteczności podjętych działań. To kompleksowe podejście jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby Działów Sprzedaży, które oczekują czegoś więcej, niż tylko systemu rejestrującego raporty przedstawiciela handlowego z wykonanych prac.

Jarosław Pawlos
Project Manager w Wydziale Wdrożeń Usług Platformy Connector i Systemów Mobilnych

Co zyskasz wdrażając nasz system?

  • możliwość redukcji kosztów poprzez optymalizację tras przedstawicieli i porównawczą analizę kosztów
  • zwiększenie efektywności pracy przedstawiciela - dzięki automatycznemu dostarczaniu zamówień do hurtowni, przedstawiciel może więcej czasu przeznaczyć na pracę z klientem
  • dzięki mechanizmowy elektronicznej wysyłki do dystrybutora zebranych zamówień eliminacja błędów związanych z fakturowaniem (nieczytelne zamówienia, pomyłki w fakturowaniu, zamiana w asortymencie, przeoczenia) i wyeliminowanie problemu „ginących zamówień”
  • zarządzanie i kontrola nad materiałami reklamowymi (POS, stojaki, itp.);
  • uatrakcyjnienie oferty handlowej – system Mobile Preselling SFA pozwala na łatwe tworzenie, oferowanie i rozliczanie różnorodnych akcji promocyjnych
  • możliwość profesjonalnego zarządzania siłami sprzedaży przy realizacji strategii firmy poprzez definiowanie w systemie Mobile Preselling SFA planów sprzedaży, obowiązkowych (strategicznych) elementów wizyty, priorytetowych elementów oferty

Opinie naszych klientów

W wyniku użytkowania rozwiązania mobilnego Asseco BS udało nam się podnieść efektywność w zakresie zarządzania siecią pracowników terenowych oraz poprawić parametry ich pracy. Usprawniliśmy również proces obiegu informacji w ramach prowadzonych działań sprzedażowych i odsprzedażowych. Rozszerzenie zakresu funkcjonalnego aplikacji pozwoli na wprowadzenie dalszych zmian i udoskonaleń. Możliwość zarządzania sprzedażą przy użyciu rozwiązań mobilnych to doskonały sposób na optymalizację biznesu.

Grzegorz Łopata
Lisner Sp. z o.o.