Dobry blog o biznesie
Na naszym blogu biznesowym znajdziesz aktualne informacje o zmianach prawnych oraz praktyczne wskazówki, jak lepiej zarządzać Twoją firmą.
Dodatkowy zasiłek opiekuńczy, kod wykonywanego zawodu w dokumentach zgłoszeniowych do ZUS, wskaźnik waloryzacji świadczenia rehabilitacyjnego oraz zmiany w Kodeksie pracy to tematy, o których przeczytasz w majowym biuletynie HR Puls.
Zobacz artykuły wg obszarów działalności
AI
Anywhere
Paperless
Krajowy System e-Faktur
Finanse
Image Recognition
JPK
e-Commerce
Kadry i płace
Controlling
PPK
Produkcja
RODO
Sprzedaż
Sztuczna inteligencja
Technologie
UX i UI
VAT Split Payment
Zarządzanie magazynem
Zarządzanie procesami
Zarządzanie siecią przedstawicielską
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zmiany prawne
Rozwiązania chmurowe z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorców. Co sprawia, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na przeniesienie biznesu do chmury?
Perfect Store, czyli koncepcja tzw. „sklepu idealnego”, to jedna z bardziej skutecznych metod zwiększania sprzedaży w sklepach. Stanowi ona odpowiedź na zmieniające się warunki panujące na rynku FMCG. Koncepcja Perfect Store zakłada, że istnieje korelacja pomiędzy poziomem sprzedaży, a zapewnieniem odpowiednich standardów ekspozycyjnych oraz narzędzi wsparcia sprzedaży w poszczególnych kategoriach sklepów. Perfect Store pozwala zatem odpowiednio dbać o punkt sprzedaży detalicznej, a w szczególności tytułową „półkę” i lepiej motywować konsumentów do zakupu. Realizacja ww. standardów to inaczej proces oceny danego sklepu za pomocą KPI i sprawdzanie, na ile zbliża się on do modelu wzorcowego (czyli Perfect Store). W przedsięwzięcie związane…
Od 1 kwietnia 2020 roku duże przedsiębiorstwa (a od 1 lipca wszystkie firmy) będą obowiązane wysyłać dane dotyczące ewidencji VAT w nowych strukturach zawierających dane szczegółowe o dokumentach zakupu i sprzedaży (część ewidencyjna) oraz informacje zbiorcze w postaci deklaracji VAT (część deklaracyjna). Jolanta Socha z Wydziału Modułów Finansowych Asseco Business Solutions wyjaśnia istotę nadchodzących zmian w przepisach oraz wskazuje, jak wpływa to na pracę systemów ERP. Więcej o połączeniu deklaracji VAT i JPK_VDEK przeczytasz w naszym artykule: Połączenie deklaracji VAT z JPK VAT
Przedstawiamy Państwu nasz najnowszy biuletyn informacyjny Softlab HR by Asseco – Softlab HR Puls. Opisujemy w nim ostatnie, najbardziej istotne zmiany w przepisach, które mają wpływ na pracę z użytkowaną przez Państwa aplikacją Softlab HR by Asseco. Zachęcamy do lektury poniższych materiałów.
Jak zapanować nad mnogością zamówień, kooperantów i terminów? Jak zapobiegać potencjalnym zagrożeniom dla produkcji i ich kosztownym konsekwencjom?
Błędy zdarzają się najlepszym. Dowiedz się, jak dokonać korekty PIT i uniknąć negatywnych konsekwencji niepoprawnego wypełnienia informacji.