Zintegrowany Informatyczny System Zarządzania to obsługujący wszystkie obszary zarządzania, zorganizowany modułowo lub komponentowo system informatyczny, charakteryzujący się: kompleksowością funkcjonalną, integracją danych i procesów, elastycznością funkcjonalną i strukturalną, zaawansowaniem merytorycznym i technologicznym oraz otwartością.
Zintegrowane zarządzanie oznacza, że różne systemy zarządzania są łączone w zintegrowane, całościowe rozwiązanie, a system odwzorowuje wszystkie procesy o krytycznym, lub istotnym dla firmy znaczeniu. Głównym jego celem jest optymalizacja procesów oraz wzrost wydajności i jakości.
Zintegrowany system zapewnia szybszą pracę, eliminuje konieczność ręcznego przenoszenia danych, a dzięki spójność działania i interfejsów praca w nim jest łatwiejsza i bardziej ergonomiczną a szkolenia użytkowników prostsze.
Blog
System ERP w chmurze
Przeczytaj więcej o rozwiązaniach chmurowych na naszym blogu!
ERP by Asseco
Oprogramowanie ERP dla firm
Udostępnij swoim współpracownikom