erp

Pomoc techniczna

Możesz
na nas liczyć

Wraz z systemem od Asseco Business Solutions zyskujesz pomoc w uporaniu się z problemami technicznymi i wątpliwościami. Masz do dyspozycji infolinię oraz opiekę zespołu, który wdrożył rozwiązanie w Twojej firmie.

foto

Telefon
do przyjaciela

Najlepiej pomoże Ci ktoś, kto zna Twoją firmę oraz instalację. W zależności od systemu i wdrożenia, możesz dzwonić do naszych doradców lub opiekuna projektu.

Fotolia_18607589_Subscription_Monthly_M-1024x682 1

Pomoc techniczna

Jakieś problemy z systemami Softlab lub Safo? Skontaktuj się z naszym działem wsparcia!
Zgłoś problem

Pakiety pomocy

wapro erp
macrologic erp
softlab erp
Bezpłatna Elektroniczna Pomoc Techniczna
Zgłaszania problemów technicznych za pomocą IHD lub drogą mailową
  • Zgłoś problem za pośrednictwem portalu Internetowego systemu zgłoszeń (IHD)
  • Skontaktuj się z serwisem drogą mailową: serwis.wapro@assecobs.pl
  • Pomoc mailowa ma niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD
Zgłoś problem
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Telefoniczna
Darmowa pomoc telefoniczna dostępna tylko w określonych przypadkach:
  • Przez 30 dni od daty aktywacji nowej wersji płatnej (dla danego programu)
  • Dla użytkowników WAPRO Online
  • Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C (obejmuje również pomoc dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach)
Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
Priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych
  • Abonament 30 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 30 dni kalendarzowych)
  • Abonament 360 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 360 dni kalendarzowych)
Kup abonament
Portal zgłoszeniowy Macrologic24
System zgłoszeń IHD w portalu Macrologic24
  • Zaloguj się do Macrologic24
  • Zgłoś swój problem
Zgłoś problem
Hotline dla klientów
+48 22 702 89 74
  • Dedykowany klientom numer telefonu
  • Porady dotyczące bieżącego użytkowania systemu
Opieka serwisowa
Zakres opieki serwisowej
  • Dostęp do Macrologic24
  • Utrzymanie gotowości
  • Obsługa błędów
  • Uzgodniony pakiet godzin serwisowych
  • Aktualizacje prawne
Pomoc telefoniczna
Infolinia dla klientów
  • Numery dedykowane dla obszarów ERP i HR
  • Zgłoszenia i porady telefoniczne
  • Kontakt z przypisanymi opiekunami klienta
Opiekun klienta
Przypisanie klientowi dedykowanego specjalisty
  • Dedykowana osoba kontaktowa
  • Serwis, obsługa błędów i aktualizacje leżą po stronie zespołu, który przeprowadził dane wdrożenie

Techniczne wymagania eksploatacyjne

softlab erp
Techniczne wymagania eksploatacyjne
System Softlab ERP do prawidłowego działania wymaga spełnienia określonych, minimalnych warunków technicznych, z którymi zapoznasz się, klikając w poniższy link.
Techniczne wymagania eksploatacyjne Softlab ERP
macrologic erp
Techniczne wymagania eksploatacyjne
Systemy Macrologic ERP do prawidłowego działania wymaga spełnienia określonych, minimalnych warunków technicznych, z którymi zapoznasz się, klikając w poniższe linki.
xpertis erp
Techniczne wymagania eksploatacyjne systemu Xpertis ERP
Szczegółowe wymagania eksploatacyjne systemu Xpertis ERP
merit erp
Techniczne wymagania eksploatacyjne systemu Merit ERP
Szczegółowe wymagania eksploatacyjne systemu Merit ERP
wapro erp
Techniczne wymagania eksploatacyjne
Programy Wapro ERP do prawidłowego działania wymagają spełnienia określonych, minimalnych warunków technicznych, z którymi zapoznasz się, klikając w poniższy link.
Techniczne wymagania eksploatacyjne programów Wapro ERP
business cloud
Techniczne wymagania eksploatacyjne
Produkty BusinessCloud do prawidłowego działania wymagają spełnienia określonych, minimalnych warunków technicznych, z którymi zapoznasz się, klikając w poniższy link.
Techniczne wymagania eksploatacyjne rozwiązań BusinessCloud

    Przekonaj się, jak działa #erpdlafirm!

    Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko się da!