erp

Pomoc techniczna

Możesz
na nas liczyć

Wraz z systemem od Asseco Business Solutions zyskujesz pomoc w uporaniu się z problemami technicznymi i wątpliwościami. Masz do dyspozycji infolinię oraz opiekę zespołu, który wdrożył rozwiązanie w Twojej firmie.

foto

Telefon
do przyjaciela

Najlepiej pomoże Ci ktoś, kto zna Twoją firmę oraz instalację. W zależności od systemu i wdrożenia, możesz dzwonić do naszych doradców lub opiekuna projektu.

Fotolia_18607589_Subscription_Monthly_M-1024x682 1

Pomoc techniczna

Jakieś problemy z systemami Softlab lub Safo? Skontaktuj się z naszym działem wsparcia!
Zgłoś problem

Pakiety pomocy

wapro erp
macrologic erp
softlab erp
Bezpłatna Elektroniczna Pomoc Techniczna
Zgłaszania problemów technicznych za pomocą IHD lub drogą mailową
  • Zgłoś problem za pośrednictwem portalu Internetowego systemu zgłoszeń (IHD)
  • Skontaktuj się z serwisem drogą mailową: serwis.wapro@assecobs.pl
  • Pomoc mailowa ma niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD
Zgłoś problem
Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Telefoniczna
Darmowa pomoc telefoniczna dostępna tylko w określonych przypadkach:
  • Przez 30 dni od daty aktywacji nowej wersji płatnej (dla danego programu)
  • Dla użytkowników WAPRO Online
  • Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C (obejmuje również pomoc dla pozostałych posiadanych programów w aktualnych wersjach)
Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)
Priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych
  • Abonament 30 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 30 dni kalendarzowych)
  • Abonament 360 (jeden abonament na wszystkie posiadane programy w aktualnych wersjach na 360 dni kalendarzowych)
Kup abonament
Portal zgłoszeniowy Macrologic24
System zgłoszeń IHD w portalu Macrologic24
  • Zaloguj się do Macrologic24
  • Zgłoś swój problem
Zgłoś problem
Hotline dla klientów
+48 22 702 89 74
  • Dedykowany klientom numer telefonu
  • Porady dotyczące bieżącego użytkowania systemu
Opieka serwisowa
Zakres opieki serwisowej
  • Dostęp do Macrologic24
  • Utrzymanie gotowości
  • Obsługa błędów
  • Uzgodniony pakiet godzin serwisowych
  • Aktualizacje prawne
Pomoc telefoniczna
Infolinia dla klientów
  • Numery dedykowane dla obszarów ERP i HR
  • Zgłoszenia i porady telefoniczne
  • Kontakt z przypisanymi opiekunami klienta
Opiekun klienta
Przypisanie klientowi dedykowanego specjalisty
  • Dedykowana osoba kontaktowa
  • Serwis, obsługa błędów i aktualizacje leżą po stronie zespołu, który przeprowadził dane wdrożenie

Techniczne wymagania eksploatacyjne

softlab erp
Techniczne wymagania eksploatacyjne
System Softlab ERP do prawidłowego działania wymaga spełnienia określonych, minimalnych warunków technicznych, z którymi zapoznasz się, klikając w poniższy link.
Techniczne wymagania eksploatacyjne Softlab ERP
wapro erp
Techniczne wymagania eksploatacyjne
Programy Wapro ERP do prawidłowego działania wymagają spełnienia określonych, minimalnych warunków technicznych, z którymi zapoznasz się, klikając w poniższy link.
Techniczne wymagania eksploatacyjne programów Wapro ERP
business cloud
Techniczne wymagania eksploatacyjne
Produkty BusinessCloud do prawidłowego działania wymagają spełnienia określonych, minimalnych warunków technicznych, z którymi zapoznasz się, klikając w poniższy link.
Techniczne wymagania eksploatacyjne rozwiązań BusinessCloud

    Przekonaj się, jak działa #więcejniżerp!

    Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko się da!