erp
anywhere-slider-bg
czyli firma w każdym miejscu świata z systemami ERP od Asseco
„Z Asseco Anywhere prowadzę mój biznes z dowolnego miejsca i urządzenia w sposób uwzględniający mój charakter pracy z efektywną komunikacją dotyczącą biznesowych zdarzeń.”

Czym jest Asseco Anywhere?

Wysłuchaj podcastu, w którym nasz Team Manager Grzegorz Ząbkiewicz w rozmowie z myERP.pl opowiada o tym,
jak zarządzać firmą, gdziekolwiek się akurat przebywa. Krótko mówiąc, Asseco Anywhere jest tematem odcinka 🎧

Pracuj na czym
tylko chcesz

W biurze w aplikacji, zdalnie w przeglądarce HTML, a w terenie na wersji mobilnej w telefonie lub tablecie. Pracuj tak, jak Ci wygodnie.

#mobilnie #elastycznie #zdalnie

Przełączaj się
między interfejsami

Możesz zacząć konkretny proces biznesowy pracując na jednym urządzeniu, np. komputerze i dokończyć go na innym, np. tablecie czy smartfonie. Generuj i udostępniaj (sobie i współpracownikom) linki do miejsc w systemie (np. faktury zakupu). Otworzycie je później w dowolnym urządzeniu.

#sprawnakomunikacja #wieleplatform

Trzymaj rękę na pulsie
z powiadomieniami

System ERP powiadomi Cię o zdarzeniach biznesowych oraz istotnych działaniach do podjęcia. Bez spamowania, według Twoich preferencji powiadomień.

#email #sms #push

Analizy działania
zawsze na bieżąco

System pomoże w analityce i raportowaniu, cyklicznie sprawdzając zdefiniowane procesy. Wysyła zestawienia zarządcze, więc masz do nich dostęp bez konieczności logowania się w systemie. Oczywiście, powiadomi Cię także mailowo lub pushem, gdy tylko wydarzy się coś wymagającego uwagi!

#cykliczneraporty #sprawnezarządzanie

#wiedza
Anywhere.
Prowadź swój biznes, gdziekolwiek jesteś!
Na co pozwala rozwiązanie Asseco Anywhere, w które wyposażone są nasze systemy ERP? Dowiedz się więcej i zarządzaj firmą z dowolnego miejsca i na różnych urządzeniach!
Czytaj więcej
Anywhere na SM 1170x515



Zawsze, wszędzie… i w praktyce!

Zobacz niektóre przykłady działania Asseco Anywhere w obszarach systemów ERP.
Sprzedaż, Logistyka,
WMS, Produkcja
Mobilna sprzedaż u klienta
Mobilna obsługa klienta w punkcie sprzedaży
Mobilny dostęp do niezbędnych informacji dla menedżerów
Rejestracja zamówień sprzedaży
Rejestracja korekty sprzedaży
Kontrola jakości produkcji
Przyjęcie towaru do magazynu
Akceptacja cenników i dowodów rabatowych
Mobilna sprzedaż u klienta

Bywa, że podczas rozmowy handlowej prowadzonej u klienta B2B pojawia się konieczność zmiany przygotowanej wcześniej w systemie ERP oferty. W takiej sytuacji handlowiec musi wrócić do firmy, by przygotować kolejną ofertę oraz przekazać ją do ponownego zatwierdzenia u kierownika, co oznacza wydłużenie procesu sprzedaży i wzrost kosztów jego przeprowadzenia.

Rozwiązanie

Pracując w systemie ERP Anywhere by Asseco handlowiec przed spotkaniem z klientem przygotowuje ofertę na swoim komputerze stacjonarnym. Jadąc na wizytę zabiera ze sobą tablet, na którym ma dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu, z których korzysta. Dzięki temu podczas rozmowy z klientem może podeprzeć się wszelkimi danymi z systemu ERP, takimi jak ceny, warunki rabatowe, promocje, dostępność produktów, czas dostawy. Jeżeli natomiast pojawi się konieczność modyfikacji oferty, handlowiec „od ręki” na tablecie wprowadzi konieczne zmiany i prześle nową ofertę do akceptacji jeszcze w trakcie wizyty.

Kierownik sprzedaży z kolei otrzyma w zależności od urządzenia powiadomienie email oraz push na telefon, dzięki czemu może szybko zatwierdzić dokument, a handlowiec uruchomić proces sprzedaży.

Korzyści wynikające z prowadzenia sprzedaży w systemach ERP Anywhere od Asseco:

  • elastyczność handlowców,
  • dostęp do danych w dowolnym momencie i urządzeniu,
  • możliwość pracy w systemie ERP „w terenie”,
  • usprawnienie sprzedaży dzięki szybkiej komunikacji i akceptacji dokumentów.
Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Mobilna obsługa klienta w punkcie sprzedaży

W salonach sprzedażowych oprócz tzw. „kasjerów” pracują także doradcy klienta, którzy rozproszeni na powierzchni sklepu odpowiadają na pytania klientów, np. o parametry, możliwe warianty lub dostępność danego towaru. Do tej pory tacy handlowcy musieli udać się do stanowiska z komputerem, zalogować się do systemu ERP i dopiero sprawdzić wymagane informacje. Jeżeli stanowisko było zajęte przez innego obsługującego klientów handlowca, powstawały zatory, a zniecierpliwieni oczekiwaniem klienci rezygnowali z zakupu, wyrabiając sobie przy okazji negatywną opinię o sklepie.

Rozwiązanie

Dzięki systemom ERP Anywhere by Asseco obsługa klienta odbywa się mobilnie i „od ręki”. Doradca w dowolnym momencie sprawdza w systemie na tablecie niezbędne informacje takie jak cena, dostępność, wymiary, porównanie z innymi produktami i od razu przekazuje je klientowi.

Doradca może także na tablecie wystawić odpowiednie dokumenty i przeprowadzić kompletny proces sprzedaży.

Korzyści wynikające z wyposażenia handlowców w systemy Anywhere od Asseco:

  • sprawna obsługa klientów,
  • szybsza realizacja procesu sprawdzania i sprzedaży towaru,
  • odciążenie stanowisk stacjonarnych,
  • redukcja ilości porzuconych transakcji przez zniecierpliwionych klientów,
  • niezależność handlowców od komputerów stacjonarnych,
  • zdobywanie dobrych opinii o sklepie i jakości obsługi klienta.
Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Mobilny dostęp do niezbędnych informacji dla menedżerów

Niezależnie od wielkości firmy, kadra zarządzająca ma zawsze ręce pełne roboty. Aby wykonywać swoją pracę dobrze i efektywnie, potrzebuje praktycznie stałego dostępu nie tylko do poczty elektronicznej czy komunikatorów, ale także do wszelkich kluczowych informacji na temat parametrów funkcjonowania firmy.

Rozwiązanie

Systemy ERP Anywhere by Asseco działają w technologii HTML na urządzeniach mobilnych, również smartfonach (Android, iOS). Dzięki temu menedżer w dowolnym miejscu i czasie ma dostęp do skonfigurowanych dla siebie dashboardów, raportów i zestawień. W zależności od stanowiska i zakresu uprawnień, otrzymuje także alerty o zaistnieniu istotnych zdarzeń biznesowych oraz może wykonywać wszystkie czynności dostępne dla niego w systemie, np. akceptować wnioski czy warunki handlowe przygotowane przez pracowników.

System ERP w wersji Anywhere wysyła powiadomienia również poszczególnym pracownikom o działaniach ich menedżerów, np. akceptacji czy komentarzach do ich pracy wykonanej w systemie.

Korzyści wynikające z wyposażenia menedżerów w mobilne systemy ERP by Asseco:

  • mobilny dostęp do kluczowych informacji dotyczących firmy,
  • powiadomienia i alerty o zdarzeniach,
  • możliwość natychmiastowej reakcji na działania pracowników,
  • ułatwienie zarządzania dzięki dostępowi do systemu ERP w dowolnym miejscu i czasie.
Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Rejestracja zamówień sprzedaży

Użytkownik rejestruje zamówienie sprzedaży, które wymaga akceptacji. Kierownik otrzymuje powiadomienie i może zaakceptować zamówienie od razu na telefonie.

Funkcjonalność dostępna dla systemu:
Rejestracja korekty sprzedaży

Użytkownik rejestruje dokument korekty sprzedaży. Każdy dokument korygujący powyżej pewnej kwoty wymaga akceptacji członka zarządu, dlatego po rejestracji zarząd otrzymuje powiadomienie i może szybko zaakceptować dokument na przykład na telefonie.

Funkcjonalność dostępna dla systemu:
Kontrola jakości produkcji

Użytkownik rejestruje wykonanie operacji w procesie produkcyjnym. Kontroler jakości otrzymuje powiadomienie na liście zadań, że została wykonana operacja, która wymaga jego kontroli. Po wykonaniu kontroli jakości, kontroler rejestruje jej wynik na tablecie.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Przyjęcie towaru do magazynu

Użytkownik realizuje przyjęcie towaru do magazynu. W momencie, gdy towar znajdzie się na stanie magazynowym handlowcy na liście zadań otrzymują informację, że można realizować zamówienia, które oczekiwały na dostawę towaru. Z poziomu tabletu mogą zdecydować o rozpoczęciu realizacji zamówienia.

Funkcjonalność dostępna dla systemu:
Akceptacja cenników i dowodów rabatowych

Kiedy firma zmienia ceny swoich produktów, pracownik wprowadza nowe ceny do systemu. Osoba decyzyjna dostaje wtedy powiadomienie e-mail, może szybko (np. na telefonie) sprawdzić poprawność wprowadzonych danych i zautoryzować zmiany.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Finanse i księgowość
Rejestracja faktury zakupu
Tworzenie noty odsetkowej
Automatyczne listy przelewów
Akceptacja pliku JPK_V7
Rejestracja faktury zakupu

Dokument kosztowy zakupu jest automatycznie pobierany z KSeF i rejestrowany jako faktura w obiegu. Sekretarka dostaje powiadomienie z linkiem i klika w niego, by uruchomić obieg dokumentu.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Tworzenie noty odsetkowej

Specjalista ds. windykacji tworzy noty odsetkowe. Księgowa dostaje powiadomienie o wystawieniu noty, dzięki czemu może od razu przejść do akceptacji i dekretacji.

Funkcjonalność dostępna dla systemu:
Automatyczne listy przelewów

Kiedy specjalista ds. płac kończy rozliczenia list płac z danego miesiąca, system automatycznie tworzy przelewy do US i ZUS. Dyrektor finansowy dostaje powiadomienie z linkiem, dzięki temu przechodzi bezpośrednio do przejrzenia i akceptacji list i przelewów w systemie na dowolnym urządzeniu.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Akceptacja pliku JPK_V7

Kiedy księgowa utworzy plik JPK_V7, główna księgowa dostaje powiadomienie. Akceptuje, podpisuje i wysyła plik na bramkę MF w przeglądarce.

Funkcjonalność dostępna dla systemu:
Kadry i płace
Rejestracja wniosku o urlop
w Portalu HR
Komunikacja z działem HR
za pomocą Portalu HR
Rozliczanie płac
Rozliczanie czasu pracy
Rejestracja wniosku o urlop w Portalu HR

Pracownik rejestruje wniosek o urlop w Portalu HR na telefonie. Po akceptacji wniosku przez przełożonego (także w Portalu HR) specjalista ds. kadr weryfikuje wniosek i przyjmuje go w dowolnym urządzeniu.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Komunikacja z działem HR za pomocą Portalu HR

Pracownik może zadać pytanie do działu kadr w komunikatorze Portalu HR, specjalista ds. kadr dostaje powiadomienie o wiadomości i odpowiada na pytanie w Portalu, na urządzeniu z którego w danej chwili korzysta.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Rozliczenie płac na dowolnym urządzeniu

Z Asseco Anywhere uprawniony użytkownik przebywając poza firmą może zamknąć miesiąc (rozliczenia płacowe) z wykorzystaniem tabletu lub telefonu.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:
Rozliczanie czasu pracy

Dzięki Asseco Anywhere również specjalista ds. rozliczenia czasu pracy może “zamknąć miesiąc”, korzystając z tabletu lub telefonu.

Funkcjonalność dostępna dla systemów:

    Przekonaj się, jak działa #więcejniżerp!

    Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko się da!
    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe: