e-commerce
bg_Cloud_small

e‑commerce enterprise

Platforma e-Commerce dla dużych firm, która nie tylko zaspokoi obecne potrzeby biznesowe, ale także pozwoli rosnąć wraz z rozwojem firmy – bez dodatkowych kosztów.

  • Platforma e-Commerce z niezbędnymi, konfigurowalnymi modułami
  • Jeden portal, wszystkie procesy
  • Pełna komunikacja w czasie rzeczywistym
  • Integracje z dowolnym systemem ERP

Z platformy korzystają producenci, dystrybutorzy, sieci handlowe,
sklepy zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

e‑Commerce Enterprise 2 - top (1)

Sprawdź możliwości
Platformy e‑Commerce

Sprawdź możliwości
Platformy e‑Commerce

Rekomendacje produktowe
Segmentacja klientów
Wielowalutowość
Import zamówień
Warunki handlowe
Limity kupieckie
Zaawansowane promocje
Program lojalnościowy
Opcje dla PH
Reklamacje
Miękka windykacja

Poznaj modele sprzedaży
w Platformie e‑Commerce od Asseco

Prowadzisz sprzedaż hurtową lub detaliczną albo działasz tylko stacjonarnie i zastanawiasz się, jak to zmienić? Sprawdź, co oferuje Ci nasze rozwiązanie.

Umów się na prezentację

Udane relacje biznesowe z kontrahentami

Relacje biznesowe z kontrahentami wymagają innego podejścia i narzędzi do realizacji procesów transakcyjnych. W naszej platformie przewidzieliśmy takie rzeczy, jak: wielomagazynowość, cenniki (warunki handlowe), oferty per punkt sprzedaży, oferty warunkowe i reglamentowane, rozrachunki i limity kupieckie, awizacja i kalendarze dostaw dla własnej logistyki, targetowanie i zawieranie kontraktów, dodatkowe funkcje dostępne dla przedstawicieli handlowych lub call center i wiele więcej.

Sprzedawaj konsumentom i kontrahentom

W modelu tym łączymy sprzedaż dla konsumentów i klientów firmowych w jednym sklepie. Oznacza to, że możesz obsługiwać jeden panel administracyjny, pozycjonować jeden sklep, ale stworzyć dla każdego segmentu klientów inną rzeczywistość – informacje, banery, aktualności, oferty, ceny, promocje, zamawianie, typy reklamacji i zwrotów.

Oszczędzasz czas i pieniądze, w szybki i prosty sposób zaczynasz sprzedaż w nowym segmencie rynku. Go hybrid!

Docieraj z ofertą bezpośrednio do sklepów

W procesie D2S ważny jest proces zamawiania (transakcyjny) z rekomendacjami produktów, digital merchandising (raportowanie stanu półki i dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów na półce) oraz integracja wymiany danych z systemami SFA oraz ERP (producenta, dystrybutorów/hurtowni).

Buduj relacje z klientami online!

Rozwiązanie B2C posiada integracje z serwisami opinii, porównywarkami produktów i social media. Umożliwia logowanie przez Facebook lub konto Google, jest zintegrowane z SMS API, posiada własny newsletter i program lojalnościowy. W e-sklepie można uruchomić chat, dodać panel Facebook, ikony social mediów lub operatorów płatności.

Platforma B2C posiada wiele opcji tworzenia promocji, rabatów, ofert, generowania kodów promocyjnych. Znajdziesz tu rzeczy najważniejsze dla konsumentów.

Sprzedawaj bezpośrednio do konsumentów

Platforma e-Commerce od Asseco umożliwia producentom zaangażowanie klientów w interakcję z marką oraz zbudowanie lojalności wobec brandu.

Model Direct to Consumer (sprzedaż detaliczna producentów skierowana bezpośrednio do konsumentów) pozwala na skuteczniejsze promowanie produktów producenta oraz lepsze poznanie potrzeb konsumenckich. Kluczowe dla tego modelu jest budowanie relacji z konsumentem oraz zaufania i lojalności wobec marki, co można osiągnąć dzięki wykorzystaniu naszego autorskiego programu lojalnościowego dostępnego w ramach rozwiązania.

Omnichannel dla sieci handlowych

Model sprzedaży wykorzystywany najczęściej przez sieci handlowe. Niezależnie, czy posiadasz dużą sieć sklepów stacjonarnych czy kilka regionalnie, działanie omnichannel zostanie docenione przez Twoich klientów.

Platforma e-Commerce od Asseco wspiera sprzedaż produktów dla konsumentów w modelu Click & Collect. System umożliwia działanie w modelu omnichannel, w którym sprzedaż offline (tradycyjna, realizowana w sklepach stacjonarnych) została uzupełniona o kanał sprzedaży online (przez Internet). Klient może dobrze poznać Twoje produkty w dogodnym dla siebie czasie, kupić je przez Internet i odebrać np. po drodze z pracy, nie ponosząc kosztów przesyłki i znacznie skracając czas oczekiwania na towary.

Poznaj najważniejsze zalety rozwiązania e‑Commerce

Model SaaS

Dostęp w modelu SaaS

Do zalet rozwiązań SaaS należą gwarancja bezpieczeństwa, szybki czas uruchomienia, a także dostęp do zawsze aktualnej wersji oprogramowania.

Zaletą jest również brak konieczności instalacji aplikacji na komputerze użytkownika i dostępność z przeglądarki internetowej oraz z dowolnego komputera i miejsca.

Poznaj możliwości platformy
Bez ukrytych kosztów

Bez ukrytych kosztów

Do prowadzenia sklepu internetowego nie są potrzebne żadne dodatkowe aplikacje ani rozszerzenia.

Nie ma opłaty licencyjnej, a cenę wdrożenia poznajesz na samym początku.

Poznaj możliwości platformy
Międzynarodowość

Międzynarodowość

Platforma e-Commerce pozwala na prowadzenie jednego sklepu dostępnego w subdomenach specyficznych dla różnych krajów.

Wielojęzyczność i wielowalutowość jest w standardzie.

Poznaj możliwości platformy
Wsparcie

Wsparcie specjalistów

Wsparcie techniczne jest w cenie – przeszkoleni pracownicy, którzy doskonale znają produkt pomogą na każdym etapie.

Zaletą jest bezpośrednie zgłaszanie problemów i gwarancja szybkiej naprawy w razie potrzeby.

Poznaj możliwości platformy
Funkcjonalność

Szeroka funkcjonalność

Wszystkie funkcjonalności niezbędne do prowadzenia biznesu dostępne od ręki (np. cenniki, limit handlowy, faktury i rozliczenia, multimagazyn).

Dostępne są również dodatkowe zaawansowane funkcje (mechanizm promocji i rabatów, segmentacja klientów, cele sprzedażowe, obsługa opakowań zwrotnych, program lojalnościowy).

Poznaj możliwości platformy
Model SaaS
Bez ukrytych kosztów
Międzynarodowość
Wsparcie
Funkcjonalność
enterproseecommerce-490x600

Szeroki zakres funkcjonalny
w jednej platformie e-Commerce

Przekonaj się, że wersja enterprise, to więcej niż platforma e-Commerce. Dzięki dostosowaniu do potrzeb Twojej firmy i indywidualnemu podejściu zyskujesz więcej.

Umów się na prezentację
produkty rekomendowane e-commerce

Rozwiązanie umożliwia podnoszenie wartości koszyka poprzez podpowiadanie produktów podobnych, uzupełniających czy też produktów kupowanych łącznie przez innych klientów sklepu. Klient uzyskuje również informacje o najczęściej zamawianych przez niego produktach, ostatnio zamawianych lub dodanych do swoich Ulubionych. Podczas customer journey otrzymuje dodatkowo także prezentację bestsellerów, nowości, wyprzedaży, promocji lub zapowiedzi produktowych.

Targety i kontrakty

Platforma e-Commerce umożliwia definiowanie celów sprzedażowych dla partnerów biznesowych i nagradzanie za ich realizację (rabaty, kupony rabatowe lub kody punktowe programu lojalnościowego). Funkcjonalność kontraktów pozwala na przekazywanie i proponowanie klientom kontraktów ze wskazaniem benefitów, a klientowi umożliwia zaakceptowanie kontraktu, za realizację którego finalnie zostanie nagrodzony.

Program lojalnosciowy - e-commerce (1)

Autorski, dedykowany rozwiązaniom e-Commerce program lojalnościowy (partnerski) z wieloma zaawansowanymi regułami nagradzania, generowania specjalnych kodów, wykluczania z programu i tworzenia specjalnych ofert nagród dostępnych wyłącznie w drodze wymiany za zgromadzone punkty.

Optymalizacje-logistyczne-e-commerce (1)

Począwszy od linków śledzących przesyłki kurierskie, mapek z wyborem paczkomatów, komunikowania informacji o logistyce własnej (awizacja dostaw), przez geolokalizację w modelu Click&Collect dla m-konsumentów, po zaawansowane kalendarze dostaw i dedykowane dla klienta algorytmy logistyczne, kontrolujące zatowarowanie pojazdów oraz trasy – wszystko to umożliwia elastyczność naszej platformy.

Szybkie opcje zamawiania (1)

W celu pozytywnego customer experience w platformie istnieje wiele ułatwień związanych z zamawianiem, które skracają ścieżkę klientów. Są one dostosowane do segmentu klientów: konsumentów i klientów firmowych. Narzędzia w rodzaju szybkiego koszyka, szablonów zamówień, importu z pliku, kierowania bezpośrednio do sekcji z ofertami promocyjnymi pozwalają zamówić szybko, łatwo i wpływają na obniżenie współczynnika porzuconych koszyków.

Zamowienia-dostawy-i-platnosci-poprawione (1)

Platforma dostosowuje automatycznie sposób dostawy oraz płatności do zawartości koszyka, umożliwia zdefiniowanie odmiennych kosztów dla produktów gabarytowych lub dostawy zagranicznej. W modelu B2B w procesie zamawiania klient może dołączyć faktury do płatności za zamówienie. Możliwa jest dowolna konfiguracja w zakresie rezerwacji stanów magazynowych oraz dostosowanie procesu zakupowego do potrzeb biznesowych klienta (ścisłe współdziałanie z systemem ERP).

Limity-faktury-i-rozrachunki

Zintegrowane z systemem ERP dane finansowe klientów umożliwiają transfer w czasie rzeczywistym informacji i dokumentów do Platformy e-Commerce. To pozwala na przekazanie ich klientowi, kontrolę poziomu limitu kupieckiego, sprawne działanie automatycznych powiadomień o zaległych płatnościach (miękka windykacja) oraz blokowanie kontrahentów, zgodnie ze zdefiniowaną strategią w obrębie rozrachunków.

obsługa reklamacji w e-commerce

Dostępne w platformie rozwiązanie umożliwia dużo szerszy zakres niż reklamacje. Można skonfigurować zwroty, zgłoszenia serwisowe, uwagi do sklepu i wiele więcej. Funkcjonalność zawiera opcję odliczania SLA, załączania dokumentów, przypisania typu zgłoszenia do odpowiedniego działu firmy. W reklamacjach dostępna jest również segmentacja klientów, która odgrywa bardzo ważną rolę w modelu B2M.

Raporty dla e-commerce

Analiza zakupów, danych użytkowników, akcji promocyjnych, wykorzystania kodów rabatowych i wiele innych danych dostępnych jest w formie standardowych oraz dedykowanych dla klientów raportów. System umożliwia agregację i pobranie danych do narzędzi analitycznych, z których korzysta klient.

Webinary o e-Commerce

Webinary, podczas których dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem o e-Commerce w różnych branżach

Jak zbudować dobry eCommerce w branżach technicznych?
Jak wpływać na sklepy i segment HoReCa by zwiększać sprzedaż online?

Dlaczego warto wybrać Platformę e-Commerce od Asseco?

Automatyzacja
Zdefiniowane i skonfigurowane kluczowe procesy, zintegrowane z systemem ERP. Automatyczne działanie systemu transakcyjnego to duża oszczędność czasu.
Digitalizacja
Zamówienia spływające jednym kanałem, z jednego narzędzia, zawsze w takiej samej formie, bez ryzyka błędu ludzkiego to gwarancja sprawnie działającego przedsiębiorstwa.
Optymalizacja
Usprawnienie procesów marketingowych, sprzedażowych czy logistycznych to gwarancja sukcesu i oszczędności.
Gwarancja jakości
Wieloletnie doświadczenie, setki wdrożeń, znajomość rynku, zrozumienie potrzeb klientów i dzielenie się dobrymi praktykami. Jesteśmy dla Ciebie!

Wybierz e-Commerce dla Twojej firmy

Konfiguracja Enterprise pozwala precyzyjnie dostosować platformę do specyficznych potrzeb
i można ją zintegrować z dowolnym systemem ERP.

e-Commerce Enterprise

Dowolny system ERP
  • Twój system ERP
  • PIM – integracja danych produktowych
  • Nielsen Brandbank – integracja danych produktowych
  • Integracja SFA – e-Commerce – wymiana i prezentacja danych
  • VMI – integracja, implementacja w mechanizmach Platformy e-Commerce
e-Commerce Standard
dla małych i średnich biznesów
Platforma e-Commerce jest dostępna również w wersji Standard. E-Commerce Standard posiada gotowy pakiet rozwiązań e-Commerce i zintegrowana jest z naszym systemem WAPRO Mag.
Wybierz e-Commerce Standard
wapro_hybrid_600px

e-Commerce
dla różnych branż

Nasi klienci działają w różnych branżach, dlatego dopasowujemy platformę do realiów biznesowych i specyfiki danego przedsiębiorstwa.

branzabudowlana11621
branzaelektrotechniczna11621
ecommerce-alkoholowa
fmcg23621
enterprise-inne31322

Poznaj historie
naszych klientów

Dowiedz się o więcej o Platformie e-Commerce

Olga Zając

Zdecydowaliśmy się na uruchomienie sklepu online od Asseco Business Solutions ze względu na jego bogaty zakres funkcjonalny, wygodę użytkowania oraz możliwość nieustannego rozwoju zgodnie ze zmieniającymi się oczekiwaniami rynku. Są to dla nas podstawowe zalety e-sklepu. Dzięki otwartości i elastycznemu podejściu Asseco Business Solutions, wszystkie nasze potrzeby zostały w pełni zrealizowane.

Michał Szczepaniak

Wybraliśmy rozwiązanie e-Commerce by Asseco ze względu na jego jakość, elastyczność i odpowiadający nam zakres funkcjonalny, a także możliwość łatwego rozwoju serwisu w przyszłości. Znaczenie miał też fakt, że posiadamy pozytywne doświadczenia we współpracy z Asseco Business Solutions na zagranicznych rynkach, m.in. w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Izabela Pająk

Platforma e-Commerce by Asseco spełniła nasze wymagania w stu procentach. Rozwiązanie pozwoliło współpracującym z nami operatorom vendingowym na szybkie i wygodne składanie zamówień za pomocą portalu www, dzięki czemu znacząco skrócił się proces i czas zamawiania naszych produktów.

Jakub Stańczak

Dostarczone przez firmę Asseco Business Solutions S.A. rozwiązanie w pełni spełniło nasze oczekiwania, dlatego polecamy ją jako rzetelnego dostawcę w zakresie wdrażania systemów e-Commerce. Proces wdrażania przebiegał bardzo dobrze, a zespół wdrożeniowy wykazywał się zarówno wiedzą praktyczną i teoretyczną, która umożliwiła implementację nowego systemu w naszej firmie.

Rafał Górka

Współpraca przebiegała wzorowo, a profesjonalny zespół wdrożeniowy wykazywał się zarówno wiedzą praktyczną i teoretyczną co umożliwiło sprawną implementację nowego systemu w naszej firmie. Na wyróżnienie zasługuje również komunikacja i bezproblemowy kontakt z dostawcą rozwiązania. Polecamy Asseco Business Solutions S.A jako rzetelnego dostawcę w zakresie wdrażania systemu e-Commerce.

    Umów się na prezentację rozwiązań
    lub zapytaj o szczegóły

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe: