erp

Zacznij pracę z Wapro ERP!

Dowiedz się jak kupić nasz system, wybierz to czego potrzebujesz!

  • Zainstaluj wersję próbną i testuj nawet 30 dni
  • Wybierz potrzebne moduły główne oraz moduły i usługi dodatkowe
  • Określ model dostępu i sposób licencjonowania
  • Kup w sklepie albo wypełnij formularz zamówienia usługi chmurowej
  • Skorzystaj z sekcji pomocy i zapoznaj się z dokumentacją
Jak-kupic-top-macrologic

Wybierz model dostępu

System Wapro ERP jest dostępny zarówno w chmurze, jak i modelu on-premise.
Cloud
On-premise

Wapro ERP w chmurze

Wybierz Wapro Online i nie martw się o infrastrukturę sprzętową, specjalistów IT, bezpieczeństwo i aktualność wersji systemu.

  • zdalne wdrożenie i dostęp do systemu
  • automatyczne aktualizacje
  • niższe koszty inwestycji
  • elastyczne abonamenty
Zamów

System w wariancie on-premise

Wybierasz uruchomienie systemu na Twoim sprzęcie i lokalnych bazach danych?

Wybierz model licencjonowania

Jak wygląda zakup systemu Wapro ERP?

Wspieramy Cię, by zapewnić efektywną pracę systemu w Twojej firmie!
Wybór produktów
1
Wybór usług dodatkowych
2
Wstępna kalkulacja
3
Potwierdzenie warunków
4
Podpisanie umowy RODO
5
Instalacja usług Wapro Online
6
Przydzielenie uprawnień
7
Uruchomienie systemu
8
Parametryzacja systemu
9
Dostosowanie do potrzeb
10
Import danych
11
Szkolenia pracowników
12
Bezpłatne wsparcie telefoniczne
13
Instalacja 30 dniowej darmowej wersji próbnej
1
Testowanie wersji demo lub komercyjnej
2
Wybór produktów i wariantów
3
Zamówienie na sklep.assecobs.pl
4
Aktywacja systemu
5
Parametryzacja systemu
6
Dostosowanie do potrzeb
7
Import danych
8
Szkolenia pracowników
9
Uruchomienie produkcyjne systemu
10

Po zakupie
jesteśmy dla Ciebie

Oferujemy konsultacje, instalację, parametryzację i konfigurację programów i sprzętu oraz integrację z urządzeniami i inne prace wdrożeniowe.
Dokumentacja
W serwisie wapro.pl dostępna jest dokumentacja wszystkich modułów, porady dotyczące zagadnień prawnych oraz technicznych a także filmy instruktażowe.
Wsparcie techniczne
Z Działem Wsparcia możesz kontaktować się przez email, IHD lub telefonicznie w ramach TPT. Sprawdź dostęp do Telefonicznej Pomocy Technicznej.
Szkolenia
Na naszych stronach znajdziesz informacje o planowanych szkleniach i webinariach oraz ofertę szkoleń dla swoich pracowników.

FAQ

Odpowiadamy na pytania najczęściej zadawane na czacie Wapro
Czy można wypróbować produkt?
Tak, udostępniamy do pobrania i instalacji wersję próbną. Wersja taka oferuje możliwość pracy na pełnym, komercyjnym produkcie w wybranym wariancie przez 30 dni zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań. Po tym czasie należy produkt kupić i aktywować, nieaktywowany przełączy się na ograniczony tryb demo.
Czy można obejrzeć wersję demo?
Tak, udostępniamy zarówno możliwość obejrzenia wersji demo online, bez konieczności instalacji, jak również pobrania i zainstalowania wersji próbnej. Pobrana wersja próbna może być uruchomiona w trybie komercyjnym przez 30 dni lub bezterminowo w trybie demo.
Czy można umówić się na prezentacje systemu?
Dział Wsparcie może przeprowadzić prezentację systemu. Aby umówić się na prezentację, wystarczy dać nam znać mailowo lub przez formularz. Nasz konsultant skontaktuje się i umówi ustali termin. Prezentacja trwa około 1 godziny i prowadzona jest zdalnie.
Czy oferujecie systemy w wersjach chmurowej i serwerowej?
Tak, dostarczamy nasze rozwiązania w wersjach on-premise oraz cloud, w zależności od potrzeb. Jeżeli klient się waha, pomagamy wybrać najlepszą opcję.
Czy warto wybrać wersję chmurową zamiast licencji on-premise?
System ERP w chmurze pozwala ograniczyć koszty wdrożenia i użytkowania, ponieważ dostarczenie, utrzymanie i modernizacja infrastruktury – oraz bezpieczeństwo leżą po stronie dostawcy. Dodatkowo, wdrożenie chmurowej wersji trwa zwykle krócej.
Czy jeżeli używam wersję on-premise mogę przenieść się na wersję chmurową?
Tak, wypełnij zamówienie usługi chmurowej. W kontakcie z Działem Wsparcia przekaż informacje, że chcesz migrować dane z wersji on-premise do chmury. Do migracji wystarczy poprawnie wykonana kopia bazy danych i informacja o wykorzystywanych wersjach produktów.
Na jakim systemie operacyjnym działają wasze systemy?
Wszystkie programy desktopowe działają w środowisku Windows. Rozwiązania mobilne korzystają z systemu Android.
Dokładne informacje znajdziesz na stronie produktu w serwisie wapro.pl, w karcie Wymagania techniczne
Z jakiej bazy danych korzystają systemy Wapro?
Nasze systemy wykorzystują bazę Microsoft SQL. Wyjątkami są: program do fakturowania oraz rozwiązania mobilne.
Czy oferujecie wsparcie techniczne?
Oczywiście, że tak. Klienci Asseco Business Solutions mogą liczyć na wsparcie techniczne podczas wdrożenia i podczas regularnej pracy systemu. Dostępna jest pomoc przez maila i IHD oraz Telefoniczna Pomoc Techniczna. W przypadku konieczności pracy na bazie klienta możliwe jest wykorzystanie zdalnego dostępu lub przesłanie bazy do Działu Wsparcia.
Więcej informacji znajdziesz na stronach pomocy pomoc.wapro.pl
Czy wasz system sprawdzi się mojej branży?
Nasz system działa z powodzeniem w firmach z wielu branży. Do niektórych, specyficznych wymagań branżowych powstały rozwiązania i moduły branżowe, tworzone przez Dział Wsparcia lub partnerów Wapro ERP. Na stronie wapro.pl dostępne są referencje naszych produktów z podziałem na branże. Ułatwi to znalezienie partnera Wapro ERP z doświadczeniem w Twojej branży, który może pomóc z wdrożeniem systemu.
Mam jeszcze inne pytania. Jak skontaktować się z Działem Handlowym?
Z Działem Handlowy można się kontaktować w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 pod numerem telefonu 22 702 89 00, przez maila sprzedaz.wapro@assecobs.pl lub przez czat na stronach wapro.pl

    Przekonaj się, jak działa #więcejniżerp!

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe: