Faktor 3 - lider na rynku rozwiązań faktoringowych

Nasz system zalicza się do grona wiodących rozwiązań dla instytucji zajmujących się faktoringiem. W 2016 r. zrealizował on ponad 50 procent wartości wszystkich transakcji faktoringowych w Polsce (dane z PZF). Praca z naszym systemem Faktor 3 pozwala na efektywny rozwój biznesu poprzez szereg nowatorskich udogodnień oraz nowych metod dostępu do aplikacji.

Dowiedz się więcej o naszym systemie

 

 

System Faktor 3 został zaprojektowany z myślą o takich organizacjach jak stawiające na konkurencyjność banki lub wyspecjalizowane firmy faktoringowe, które zajmują się pełną obsługą transakcji faktoringowych, a także o podmiotach świadczących usługi zarządzania wierzytelnościami.


Faktor

Faktor to podstawowy element ekosystemu rozwiązań Asseco BS dla branży faktoringowej.

Program odpowiada za gromadzenie i przetwarzanie danych związanych z rozliczaniem transakcji faktoringowych. System stanowi składnicę serwisów przetwarzających dane w różnych etapach procesu faktoringowego.

 

 


Faktor Client

Faktor Client to nowoczesna dostępna przez przeglądarkę aplikacja używana przez pracowników instytucji faktoringowej.

Aplikacja służy do kompleksowego rozliczania transakcji faktoringowych. Automatyzuje wiele czynności, jest centrum informacyjnym dla osób obsługujących transakcje faktoringowe.



Nowość! Mobile Faktor

Mobile Faktor to nowe narzędzie mobilne przeznaczone dla kadry zarządzającej Faktorantów.

Aplikacja umożliwia stały dostęp do aktualnych danych faktoringowych na smartfonach oraz tabletach z systemem iOS i Android.


mobilny faktoring

Nowość! Mobile Faktor

Mobile Faktor to nowe narzędzie mobilne przeznaczone dla kadry zarządzającej Faktorantów.

Aplikacja umożliwia stały dostęp do aktualnych danych faktoringowych na smartfonach oraz tabletach z systemem iOS i Android.

mobilny faktoring

 

 


Ekosystem rozwiązań faktoringowych

W skład ekosystemu faktoringowego Asseco Business Solutions wchodzą rozwiązania odpowiedzialne za obsługę poszczególnych zadań występujących w procesie faktoringowym.

Klienci mają do dyspozycji moduły transakcyjne oraz moduły umożliwiające prowadzenie efektywnej analizy obszarów dochodowości ryzyka, a także jakości umów i wierzytelności. Programy automatyzują również procesy handlowe, umożliwiają indywidualne dopasowanie sposobu rozliczeń do potrzeb klienta - faktoranta. Systemy stanowią nowoczesne i wydajne narzędzia, gwarantujące wysoką elastyczność oraz bezpieczeństwo transakcji


Faktor - liderem rynku

 

 

 

Więcej informacji o systemie Faktor znajdziesz na dedykowanym serwisie faktor3.pl

Zobacz więcej

Okiem menedżera

 

Marcin Romaniuk zdjęcie do cytatu

Kadrę zarządzającą działających w Polsce firm faktoringowych charakteryzuje bardzo duża świadomość i otwartość na nowe rozwiązania. Dlatego też menedżerowie pracujący w tej branży nie boją się sięgać po coraz nowsze i bardziej zaawansowane narzędzia informatyczne, wiedząc jakie korzyści mogą one przynieść ich organizacjom. Cieszymy się, że Asseco Business Solutions ma także swój wkład w rozwój branży faktoringowej, zaś nasz system Faktor cieszy się dużą popularnością wśród wielu wiodących firm z tego segmentu.

Marcin Romaniuk
Szef Działu Systemów Faktoringowych

 

 

Co zyskasz wdrażając nasz system?

  • Możliwość efektywnego rozwój biznesu poprzez szereg nowatorskich udogodnień w codziennej pracy z aplikacją.
  • Wsparcie w najważniejszych obszarach działalności faktoringowej.
  • Możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez oferowanie zindywidualizowanej oferty usług faktoringowych.
  • Skuteczniejszą pomoc w podejmowanie decyzji biznesowych niż tradycyjne systemy

Opinie naszych klientów

Portal webowy Internet Faktor wdrożony w SEB Commercial Finance to zaawansowane, narzędzie umożliwiające sprawne zarządzanie usługami faktoringowymi. System oparty na autorskich rozwiązaniach Asseco Business Solutions został dopasowany do indywidualnych potrzeb SEB Commercial Finance. Asseco BS, wykorzystując know – how poparte wieloletnim doświadczeniem na rynku faktoringowym, dołożyło wszelkich starań, by zapewnić SEB Commercial Finance najwyższą jakość i szybkość obsługi klienta.

Krzysztof Tempes
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, członek Zarządu w SEB Commercial Finance Sp. z o.o.

Informacje o produktach znajdziesz
również w naszych folderach

Zobacz