Analiza marży IV to rozwiązanie dostępne razem z systemem finansowo – księgowym, powalające na podstawie danych dotyczących produktów i klientów, ocenić, którzy klienci są najbardziej rentowni, a którzy sprawiają, że zyski są mniejsze od przewidywanych. Dodatkowo, dzięki analizie marż cząstkowych, menedżerowie mogą w prosty sposób analizować aktualne wyniki sprzedaży oraz urealnić szansę realizacji celów poprzez bieżące prognozy.
Zwiększaj rentowność swojej firmy dzięki aplikacji Analiza Marży IV
Rozwiązanie , które wspiera procesy controlingowe w Twojej firmie. Dzięki niemu dowiesz się, które działania firmy są najbardziej rentowne, a które narażają Cię na straty.
- Dostarcza informacji o wysokomarżowych produktach i klientach
- Wspomaga podejmowanie decyzji mających na celu wygenerowanie dodatkowego zysku
- Pozwala odnaleźć relacje biznesowe które są nieopłacalne
- Przyspiesza i usprawnia dalszy rozwój firmy bez potrzeby angażowania dodatkowych środków finansowych lub dodatkowych kosztów