Zobacz wszystkie

Jak zaangażować klienta biznesowego do korzystania z portalu online?

Model współpracy B2B na stałe wpisał się w rzeczywistość e-Commerce, ale samo przejście do świata online, zarówno dużych korporacji jak i nowych graczy na rynku to dopiero początek. Kluczowe jest zaangażowanie klienta do korzystania z platformy internetowej.

E-commerce

Autor Asseco Business Solutions
Data dodania 12 maja 2022 r.
Długość 20 min. czytania
Format PDF

Zaangażuj klienta i przekonaj go
do Twojej platformy!

Dowiedz się, jakimi sposobami przyspieszyć proces wdrażania klientów.

Z naszego e-booka dowiesz się:

  • jakie czynniki wpłynęły na zmiany we współpracy B2B,
  • kim jest klient końcowy w modelu B2B,
  • jakie warunki musi spełniać portal, aby klienci chcieli z niego korzystać,
  • czego klienci oczekują od sprzedażowego portalu internetowego,
  • jakie błędy możesz ominąć przy wdrożeniu,
  • które działanie omnichannel czy multichannel będzie skuteczniejsze,
  • jak przekonać klienta, aby korzystał z nowego sposobu składania zamówień.

      Umów się na prezentację rozwiązań
      lub zapytaj o szczegóły

      Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko się da!
      Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
      * Pola wymagane

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe: