Zobacz wszystkie

Personalizacja interfejsu Portalu HR

Lubisz pracować “po swojemu”? Poznaj możliwości dostosowania interfejsu Portalu HR do Twoich potrzeb!

HR

Personalizacja portalu

Portal HR oferuje personalizację pulpitów roboczych, aby ułatwić użytkownikom pracę. Dodatkowo, możliwe jest także dostosowanie widoku tabel i wyświetlanych w nich danych, aby usprawnić pracę na dużych zasobach informacji.

Włączenie trybu
Komponenty główne
Przywracanie widoku
Zatwierdzenie
Edycja tabeli

Tryb personalizacji

Włączenie trybu personalizacji następuje po kliknięciu przycisku w prawym górnym rogu każdego pulpitu. Dodatkowa, zielona belka oznacza, że tryb personalizacji jest aktywny. W trybie tym można, wskazując sekcje kursorem, przesuwać lub wyłączać sekcje przy pomocy kontrolek.

Komponenty główne

Jeżeli wskazanie jakiejś sekcji nie powoduje pojawienia się kontrolek, oznacza to, sekcja należy do komponentów głównych i nie można jej zmienić.

Przywracanie widoku

Aby przywrócić zamknięte sekcje należy skorzystać z przycisku Zarządzaj znajdującego się na zielonej belce. W oknie zarządzania można włączać sekcje poprzez zaznaczenie. Można także zmieniać ich kolejność przeciąganiem i zatwierdzić przyciskiem Gotowe w oknie.

Zatwierdzenie układu

Aby zatwierdzić spersonalizowany układ, należy skorzystać z przycisku Gotowe  na zielonej belce. Od tego momentu tak będzie wyglądał dany pulpit nawet po odświeżeniu czy przelogowaniu.

Zmiana szerokości kolumn i zawartości tabel

Dla tabel dostępna jest zmiana szerokości kolumn poprzez przytrzymanie i przeciągniecie elementów wiersza nagłówka.

Aby zdecydować, które dane mają się wyświetlać w tabeli, należy skorzystać z ikony zębatki i zaznaczyć lub odznaczyć żądane informacje. W oknie można także zmieniać kolejność kolumn poprzez przeciągnięcie. Nowy układ zatwierdza przycisk Zapisz. Aby przywrócić ukryte kolumny, należy ponownie kliknąć zębatkę i skorzystać z przycisku Przywróć domyślne.

Innych zainteresowało również

Biuro gdzie tylko zechcesz z mobilnym Portalem HR

HR

Jak korzystać z Portalu HR na urządzeniach mobilnych?

HR

Skuteczny kontakt z działem kadr w Portalu HR

HR

Obsługa benefitów pracowniczych z Portalem HR

HR

Wnioski urlopowe w Portalu HR

HR

Zdobądź potrzebne informacje szybko i bezboleśnie w Portalu HR

HR

Jak przyznawać premie w Portalu HR?

HR

Tablica ogłoszeń i ulepszeń w Portalu HR?

HR

Nowe możliwości z Portalem HR by Asseco!

HR

Wnioski administracyjne w Portalu HR

HR

Wnioski pracownicze w Portalu HR

HR

Jak działa Businesslink?

ERP w chmurze

Jak zaprosić kontrahenta do usługi Businesslink?

ERP w chmurze

Masz zaproszenie do współpracy w Businesslink?

ERP w chmurze

Jak zacząć przekazywać dokumenty do kontrahentów w Businesslink?

ERP w chmurze

Dlaczego warto wybrać oprogramowanie w chmurze?

ERP w chmurze

Czy aktualizacja oprogramowania ma sens?

ERP w chmurze

E-sekretariat w Macrologic ERP

ERP w chmurze

Poznaj moduł Kontakty w systemie Macrologic ERP

ERP w chmurze

WAPRO Mobilny Magazynier - cały wywiad

WMS

Elektroniczny obieg dokumentów w Macrologic ERP

ERP w chmurze

Wymiana dokumentów z Businesslink w Macrologic ERP

ERP w chmurze

Wymiana dokumentów z Businesslink w Wapro ERP

ERP w chmurze

Wymiana dokumentów z Businesslink w Softlab ERP

ERP w chmurze

Zgłaszanie zapotrzebowania w SEOD

ERP w chmurze

Rozliczanie delegacji w SEOD

ERP w chmurze

Składanie wniosków menedżerskich w Portalu HR

ERP w chmurze

Intuicyjna obsługa wniosków menedżerskich w Portalu HR

ERP w chmurze

#paperless HR: dział kadrowo-płacowy bez papieru

HR

#paperless B2B: współpraca z kontrahentami bez papieru

Finanse i księgowość

Zarządzanie projektami budowlanymi (i analiza wyników) w systemie ERP

Analizy BI

Produkcja

Sprawdź nowości Portalu HR w wersji 2.0!

ERP w chmurze

e-Commerce goes hybrid!

E-commerce

Nowości w Portalu HR 3.0

ERP w chmurze

📃❌ Paperless: Krótka opowieść o papierze (albo i nie) w biznesie!

ERP w chmurze

Aktualizacje prawne w Merit ERP

Finanse i księgowość

Wyszukiwanie informacji o zamówieniu w Merit ERP

Sprzedaż i logistyka

Szablony dokumentów kadrowych w Merit ERP

HR

Porządek w kontaktach z kontrahentami dzięki Merit ERP

Sprzedaż i logistyka

Nadawanie pracownikom uprawnień w Merit ERP

HR

Nowi pracownicy łatwo wdrażają się w system ERP

HR

Zrób porządek z e-mailami dzięki modułowi Kontakty w Merit ERP!

Sprzedaż i logistyka

Zapanuj nad rezerwą urlopową pracowników z Merit ERP!

HR

Lepiej zorganizowana praca zdalna i hybrydowa z Merit ERP!

ERP w chmurze

Oddelegowania do pracy za granicą w systemie ERP

HR

Pomyłka księgowa? Żaden problem!

Finanse i księgowość

Pracuj zdalnie, gdziekolwiek chcesz – z Merit ERP!

ERP w chmurze

Zadbaj o przejrzystość dokumentów logistycznych z Merit ERP

Sprzedaż i logistyka

Analiza finansowa w Merit ERP

Finanse i księgowość

Analiza marży w Merit ERP

Finanse i księgowość

Przejście na system Merit ERP

ERP w chmurze

Podwyżki grupowe i indywidualne w Merit ERP

HR

Szablony wniosków w ERP bez kodowania, czyli low-code z Merit ERP

ERP w chmurze

    Przekonaj się, jak działa #więcejniżerp!

    Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko się da!
    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe: