Pomyłka księgowa? Żaden problem!
Pracujesz w dziale 𝗸𝗮𝗱𝗿, 𝗛𝗥, 𝗸𝘀𝗶𝗲̨𝗴𝗼𝘄𝗼𝘀́𝗰𝗶 i został popełniony duży błąd finansowy przez Ciebie lub pracownika, np. wysyłka premii do managera, który już odszedł z firmy. Co robisz?
a) Panikujesz
b) Przeprowadzasz się do działu prawnego do rozwiązania sprawy
c) Włączasz system 𝗠𝗲𝗿𝗶𝘁 𝗘𝗥𝗣 i moduł 𝗦𝘁𝗼𝗿𝗻𝗼*
*(zapisy anulujące błędne operacje księgowe)
Wiesz czemu opcja 𝗰) jest poprawna? Oprogramowanie 𝗠𝗲𝗿𝗶𝘁 𝗘𝗥𝗣 spokojnie przeprowadzi Cię przez procedurę każdej tego typu korekty.
𝗭𝗼𝗯𝗮𝗰𝘇 jak to robimy w filmie poniżej 😉!
Ponadto 𝗠𝗲𝗿𝗶𝘁 𝗛𝗥 to inne korzyści:
➤ Mniej formalności
➤ Odzyskany spokój 😉
➤ Automatyzacja procesów
➤ Oszczędność czasu
➤ Porządek 😄!
➤ Wszystkie dane w jednym miejscu
Dowiedz się więcej:
Macrologic
#merithr #assecobusinesssolutions #wiecejnizerp