Dzięki zastosowaniu podpisu kwalifikowanego SimplySign i Portalu HR możesz wdrożyć ideę paperless w procesach HR i elektronicznie podpisywać dokumenty z pracownikami, zleceniobiorcami oraz współpracownikami B2B.
Dokumenty takie jak:
- umowy o pracę oraz dokumenty z nimi powiązane np. warunki pracy, opis stanowiska, informacje do umowy;
- aneksy warunków współpracy, w tym: zmiany warunków zatrudnienia: wynagrodzenia, etatu, stanowiska oraz dokumenty powiązane np. opis stanowiska, zakres obowiązków;
- umowy o dzieło, umowy zlecenie oraz dokumenty z nimi powiązane;
- umowa współpracy B2B (kontrakt);
- regulaminy, skierowania na badania, zaświadczenia przygotowywane przez dział HR;
- zgłoszenia i oświadczenia przekazywane przez pracownika do działu HR, np. zgłoszenia do programu benefitowego, zaświadczenia o odbytym szkoleniu lub kursie
mogą być podpisane elektronicznie przez przedstawiciela firmy oraz pracownika, zleceniobiorcę lub współpracownika bezpośrednio w Portalu HR.