e-commerce
grafika top chatbot mobile

Inteligentne rozwiązania

Wsparcie 24/7/365

Kontakt "tu i teraz"

e-Commerce Chatbot by Asseco


Oparty na sztucznej inteligencji, służy pomocą na każdym etapie ścieżki zakupowej i zaproponuje sprzedaż dodatkową.
Chatbot sprawdzi się w każdej branży, przy każdym procesie biznesowym – wszędzie tam, gdzie wymagana
jest szybka wymiana informacjikontakt w czasie rzeczywistym.

Niskim kosztem uruchomisz customer service w innych językach, dzięki czemu zdobędziesz nowe rynki i obsłużysz klientów zagranicznych.

#automatyzacjakomunikacji #przewagakonkurencyjna #wsparcieomnichannel


Poznaj e-Commerce Chatbot by Asseco


Chatbot stworzony z wykorzystaniem wiedzy specjalistów e-Commerce
oraz doświadczenia znawców technologii AI w zakresie automatyzacji komunikacji głosowej.

Rozwiązanie, które prezentujemy to połączenie wiedzy, doświadczenia, technologii i najwyższej jakości.
chatbot w roli doradcy (1)

Chatbot w roli doradcy

Chatbot odpowiada na pytania konsumentów oraz klientów B2B w różnych kategoriach tematycznych.

Chatbot może kierować klienta do aktualnych promocji, nowości.

Może również przekazywać zapytania klientów do administratorów sklepu.

chatbot w języku angielskim

Wygodne użytkowanie

Chatbot wspiera nawigację po stronach internetowych i pomaga w przekierowywaniu do kluczowych stron informacyjnych sklepu – regulaminu, polityki prywatności.

Chatbot posiada funkcję mikrofonu, pozwalającą na korzystanie z funkcji zapytań głosowych (Google Chrome).

Chatbot dostosuje się do urządzeń mobilnych.

bot + człowiek (1)

Sukces = bot + człowiek

Chatbot – tak samo, jak pracownik – ma określony zakres działania. Są tematy, w których potrzebny jest kontakt z człowiekiem.

Chatbot by Asseco może pobrać i przekazać zapytanie do administratora sklepu lub przekierować konwersację do czatu z konsultantem.

Chociaż chatboty w 100% nie zastąpią ludzi, są kluczowym elementem optymalizacji w Twojej strategii e-Commerce.

Poznaj korzyści e-Commerce Chatbot


Rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, ułatwia pracę obsłudze klienta
i przynosi firmie oszczędności oraz dostarcza wielu korzyści dla prowadzonego biznesu.
Grafika 1 chatbot w roli customer service (3)

Inwestycja, która tnie koszty!

Niskim kosztem przesuniesz swoich pracowników do skomplikowanych i kreatywnych działań oraz wykorzystasz ich potencjał do obsługi kluczowych klientów.

W prosty sposób uruchomisz customer service w dodatkowych językach i otworzysz się na nowe rynki zbytu i klientów zagranicznych.

Zwiększysz sprzedaż przez kierowanie użytkowników do ofert promocyjnych.

chatbot jako innowacja

Postaw na innowację

Postaw klienta i jego pozytywne doświadczenia na pierwszym miejscu, a zyskasz przewagę nad konkurencją.

Pokaż nowoczesność technologiczną, aby zbudować zaufanie do swojej marki.

Wykorzystaj inteligentne rozwiązania i zostań liderem w swojej branży.

bądź customer friendly

Bądź customer friendly

Wzmocnij pozytywną ścieżkę zakupową klienta. Udzielaj odpowiedzi na newralgiczne pytania w trakcie procesu zakupowego.

Podążaj za zmianami zachowań i oczekiwań coraz młodszych pokoleń klientów.

Komunikuj się z klientami tam, gdzie tego chcą i w taki sposób, w jaki wolą.

e-Commerce Chatbot – wdrożenie dedykowane.

Chatbot jest gotowym, skonfigurowanym i działającym rozwiązaniem, ale klient ma możliwość wdrożenia dedykowanego.

A w tym: własna baza pytań i odpowiedzi oraz dedykowana ścieżka zbudowana w oparciu o Twoją branżę i specyfikę biznesową.
Voicebot zbudowany na bazie wiedzy chatbota dostępny w różnych kanałach sprzedaży.

e-Commerce Chatbot

wdrożenie standardowe
  • Wirtualny doradca dostępny 24/7/365
  • Gotowa i skonfigurowana baza wiedzy
  • Dostępny w języku polskim i angielskim
  • Dashboard ze statystką i raporty z działania bota
  • Dostosowuje się do urządzeń mobilnych

e-Commerce Chatbot

wdrożenie dedykowane
  • Własna baza wiedzy i możliwość konfiguracji
  • Przyjmowanie zamówień, zgłoszeń i reklamacji
  • Integracje z dodatkowymi systemami (PIM, CRM)
  • Wielojęzyczność – wiele dowolnych języków
  • Omnichannel – sklep, strona internetowa, Messenger, Instagram, WhatsApp

    Umów się na prezentację rozwiązań
    lub zapytaj o szczegóły

    Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko się da!
    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe: