Czy wiesz, ile czasu i pieniędzy zaoszczędzisz wysyłając dokumenty elektronicznie?
Nie, nie mailem!
Businesslink, oprogramowanie do komunikacji pomiędzy kontrahentami to wysyłka faktury w kilka minut – szybko, sprawnie i bezpiecznie. Również w KSeF.
Podpis elektroniczny SimplySign
Zebranie wszystkich podpisów dokumentu to droga przez mękę?
Podpis na dokumencie to MUST HAVE, niezależnie czy chodzi o zamówienie, czy umowę o współpracy.
Zamiast wysyłać, odbierać, drukować, podpisywać, skanować i odsyłać, użyj podpisu elektronicznego.
Status dokumentu sprawdzisz w Obiegach Dokumentów i Portalu HR.
Obsługa Krajowego Systemu e-Faktur
Obawiasz się przepisów dot. KSeF i nowych form fakturowania?
Będąc #paperless nie musisz się martwić. Wystawiasz faktury w systemie, jak dotąd, a platforma Businesslink automatycznie zweryfikuje je i przekaże do KSeF, wygodnie, szybko i zgodnie z przepisami.
Elektroniczny obieg dokumentów
Twój wniosek gdzieś jest, lecz nie wiadomo, gdzie?
W elektronicznym obiegu dokument trafi do odpowiedniej osoby razem z powiadomieniem o nowym dokumencie. W każdej chwili możesz sprawdzić, na jakim etapie procedowania jest dany dokument dzięki statusom na ścieżkach akceptacji.
#
paperless
firma
bez papieru
HR
bez papieru
finanse
bez papieru
księgowość
bez papieru
cyfrowa
firma
nowoczesne
rozwiązania
automatyczne
procesy
bądź
paperless!
Bezpieczne e-Archiwum
Kupujesz kolejne regały na dokumenty archiwalne?
Nie trać środków i przestrzeni biurowej na sterty papieru. Przechowuj dokumenty w formie elektronicznej wygodnie i zgodnie z przepisami. Te stare zdigitalizuj. Nowe twórz od razu w wersji cyfrowej!
Wnioski bez papieru
Twój dział HR tonie w papierowych wnioskach?
Zastąp papier wnioskami elektronicznymi.
Cyfrowo sprawy kadrowe załatwisz szybko, zdalnie i wygodnie. Pracownicy, HRowcy i menedżerowie Ci podziękują!
Mobilność
Łatwiej zdobyć najbliższy szczyt niż dostęp do systemu ERP?
Nie musisz już jechać do biura. Cyfrową firmę masz zawsze pod ręką dzięki chmurze i aplikacji na Twoim smartfonie. Wersja mobilna jest wygodna w obsłudze, w pełni funkcjonalna i działa wszędzie tam, gdzie jesteś i masz dostęp do Internetu.
Łatwy dostęp do informacji HR
Pracownicy ciągle pytają, np. o ilość dni urlopowych?
Usprawnij komunikację pomiędzy działem HR, a pracownikami w Twojej firmie, dając każdemu pracownikowi bieżący dostęp do danych, np. limitów urlopowych, w Portalu HR. Dodatkowo, oprócz komunikatora i wniosków elektronicznych, skorzystaj z Bazy wiedzy i Dokumentów.
Dobry Podcast o Paperless w HR
Ekspert z Asseco Renata Łukasik opowiada o tym, jak usprawnić procesy HR i wdrożyć w firmie ideę #paperless.
Pozbądź się papieru z Twojego HRu
Podpisywanie dokumentów
Obsługa pracownika
Dla menedżera
Komunikacja
Delegacje
e-Teczka
Czas pracy
RODO
Łatwo podpisuj dokumenty. Elektronicznie!
Stosując kwalifikowany podpis elektroniczny SimplySign oraz Portal HR pozbędziesz się papierowych dokumentów na rzecz szybkiej i bezpiecznej komunikacji.
Ekspert z Asseco Basia Skrzecz-Mozdyniewicz opowiada o tym, jak wejść na lepszy poziom zarządzania biznesem.
Twoje Finanse i Księgowość bez bałaganu, bez opóźnień, bez papieru!
Faktury zakupowe
Faktury sprzedaży
Obsługa KSeF
Zapotrzebowania
Windykacja
Delegacje
Komunikacja z bankami
Deklaracje podatkowe
Sprawozdawczość
Obieg faktur zakupowych jak z płatka
Co, gdyby faktury zakupu odbierały i rejestrowały się same? Zautomatyzuj obieg dokumentów, powiązywanie ich z zapotrzebowaniem lub zamówieniem oraz kontrolowanie budżetu. Oszczędzisz czas pracowników sekretariatu i księgowości.
System automatycznie przekazuje przygotowane przez Ciebie eFaktury do KSeF, wcześniej sprawdzając poprawność pliku. Obsługuje także załączniki, które przekazuje poza KSeF oraz wysyła powiadomienia, czuwając nad całym procesem.
Przekazuj dokumenty do KSeF i kontrahenta szybko i zgodnie z przepisami!
System automatycznie przekazuje przygotowane przez Ciebie eFaktury do KSeF, wcześniej weryfikując ich poprawność. Obsługuje także załączniki i powiadomienia, czuwając nad całym procesem.
Ogranicz koszty windykacji i popraw terminowość płatności dzięki historii kontaktów z kontrahentami, powiadomieniom o płatnościach, wezwaniom do zapłaty oraz notom odsetkowym.
Rozliczenie delegacji już nie będzie problemem. Planowanie, intuicyjne wypełnienie oraz zatwierdzenie przez przełożonego dostępne jest w aplikacji mobilnej w dowolnym miejscu i czasie.
Prowadź swoją bankowość w pełni elektronicznie. Wysyłaj różne rodzaje przelewów, pobieraj i dekretuj wyciągi, obsługuj operatorów płatności, weryfikuj rachunki bankowe i pobieraj kursy walut i celne automatycznie.
Komunikacja z administracją może być sprawna i bez nerwów. Podpisuj i wysyłaj do Ministerstwa Finansów deklaracje VAT UE, JPK, CIT i sprawdzaj białą listę podatników.
Zapisz się na nasz newsletter bez papieru i bądź na bieżąco!
Bądź na bieżąco!
Każdego miesiąca otrzymasz materiały starannie przygotowane przez ekspertów merytorycznych i doświadczonych praktyków. Znajdziesz w nich wiedzę, która zainspiruje Cię w zarządzaniu firmą.